شرکت راهکار پردازش باتیس با بهره مندی از یرندهای معتبر حوزه Voice over IP اقدام به ایجاد شبکه های VoIP برای شرکت ها و سازمان ها می نماید. با راه اندازی این سیستم شرکت ها و سازمان ها مزیت های زیادی بهره مند می شوند که از مهمترین آنها صرفه جویی در هزینه ها و استفاده از سرویس های ارزش افزوده می باشد.
با ظهور تکنولوژی VOIP نسل جدیدی از مراکز تلفن مبتنی بر IP شکل گرفتند که علاوه برقابلیت های موجود در مراکز تلفن قدیمی امکانات قابل توجه دیگری نیز برای استفاده کنندگان خود فراهم می کردند. شرکت پارس لاجیک ارائه دهنده سیستم های VOIP می باشد و با توجه به نیاز مشتریانش بهترین راه حل را به ایشان پیشنهاد می دهد. این سیستم دارای ماژول های زیر می باشد :
امروزه مراکز ارتباط (Contact Centers)، نقش مهمی را در ارتباط بین کسب و کارها و مشتریانشان بازی می کنند. سازمان ها به اهمیتی
که مراکز ارتباط، در موفقیت آنها دارند، پی برده اند و همواره سعی می کنند، این امکان را برای مشتریانشان فراهم آورند که در هر زمان و مکان، با سریع ترین و ساده ترین امکانات بتوانند با سازمان در ارتباط باشند.
در دنیای امروز، با وجود اینترنت و تکنولوژی های موبایل، این امکان برای مشتریان فراهم است تا با انواع رسانه ها با سازمان های مورد نظر خود در ارتباط باشند. سازمانها باید اطمینان داشته باشند، تمامی انتظارات مشتریان خود را در نحوه ارتباط با سازمان تحت پوشش قرار می دهند. عدم توجه کسب و کارها به اهمیت رسانه های جدید ارتباطی و فراهم نبودن امکان برقراری ارتباط از سوی مشتریان با سازمان از طریق رسانه دلخواه مشتری می تواند، سبب افزایش نارضایتی مشتریان و جذب انها به شرکت های رقیب گردد.
در دنیای اینترنت، بسیار مهم است که همیشه بخاطر داشته باشید مشتریانتان از شرکت رقیب، فقط یک کلیک فاصله دارند.
مشتریان با توجه به علایق خود، از انواع رسانه برای ارتباط، دریافت خدمات، بیان پیشنهادات و انتقادات با سازمان های مورد نظر خود استفاده می کنند. تحقیقات جدید بیانگر این نکته است که مشتریان بیشتر ترجیح می دهند بجای مراجعه حضوری و ارتباط رودرو، از تلفن، SMS و اینترنت برای بیان نظرات و احساسات خود استفاده کنند.
مرکز ارتباط (Contact Center)، یک مرکز تماس با پشتیبانی از انواع رسانه های ارتباطی می باشد که این امکان را برای سازمان و مشتریانش فراهم می آورد که به ساده ترین شکل ممکن با یکدیگر در ارتباط باشند.
سیستم Contact Center ، از رسانه های زیر در یک ساختار Unified Messaging پشتیبانی می کند:
مهمترین قابلیت های Contact Center :
سرور تلفن
IVR
Call Center
Voice Mail
سرور رسانه ها